Pagina's

vrijdag 21 mei 2010

An old treasury box






Vandaag kreeg ik deze prachtige brocante kist met sierslot binnen samen met een hele stapel gehaakte oude kleedjes in roomtinten. Echt prachtig en was al de hele week een plekje ervoor aan het zoeken.. tja en dat is altijd even schuiven en doen maar uiteindelijk vind ik er altijd wel een plekje voor. Ik heb namelijk het omgekeerde van wat de meeste van jullie misschien (denk ik) hebben. Je ziet iets gaat kijken of je het kwijt kan en dan koop je het. Bij mij..ik zie iets wat ik mooi vind, koop het en ga er dan als het thuis is een plekje voor zoeken maar uiteindelijk vind ik die altijd :-).

Een hele fijne dag en lieve groetjes,
Rozmeen

17 opmerkingen:

  1. mooie kist, mooi haaksel, en wat leuk gemaakt die foto's, prachtige roos!
    Fijn weekend, geniet van het zonnetje!
    groetjes Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kist en mooie foto's! Jij kunt het weekend lekker gaan schuiven!

    Fijne Pinksterdagen! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, ik doe dat ook hoor, eerst kopen en daarna pas kijken of ik het nog ergens kwijt kan.
    Fijn weekend en groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt leuk die kist met de kleedjes.Zoiets vind ik ook heel mooi.Je vind er vast een goede plaats voor.Fijn weelend.Groetjes van Eleonore.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha maar ik herken dit hoor....bij mij gaat het net zo.....
    Maar ook vaak heb ik dan, blijkt later, geen plek en dan gaat het maar door naar onze webwinkel....tja, je kunt helaas niet alles houden.
    Ik heb niet teveel voor mijn huis zeg ik altijd maar ik woon te klein voor al mijn spullen....;))
    Fijne dagen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, wie wunderschön - das sieht sooooo romantisch aus!!!! Ein herrliches Pfingstwochenende und allerliebste Grüße,

    herzlichst Jade

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi Rozmeen,

    thanks a lot for your nice comment.

    Your blog is also very beautiful, I guess we like the same style?!? I love your livingroom, it's so warm and cosy.

    I will definately follow you in the future and can't wait to see your next post.

    Regards
    Birgit

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk zo al die gehaakte kleedjes met het mooie kistje, Hoi trouwen ;) kom even bij je binnenwandelen hoor!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Rozmeen, wat heb je een prachtige aankoop gedaan, ik vind de kist een plaatje en daar is altijd wel een plekje voor te vinden.
    Ook mooi zijn de kanten kleedjes en de pastelkleurige roos, ik heb deze zelf laatst ook gekocht.
    Mooie foto's.
    Fijne Pinksterdagen.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wat een heerlijke box heb je gevonden!!!
    Erg romantisch zo.
    Groetjes Madelon

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Rosmeen,

    wat heb jij het leuk in je huis.
    Een wat bof je met deze schaten.
    Ik zal nu nog even in je blog gan wandelen.

    groetjes Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. i love the old laces! how lovely! susan

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hi Rozmeen!

    Ben benieuwd: hoe staat je spiegel?? Mooie foto's van je huisje. Ziet er gezellig uit!

    Groetjes, Sophie (van RM)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. I love this white box!!And your pics are so romantic! Hughs Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Rozmeen ,

    mooie kist hoor en prachtig aangekleed en op de foto gezet.
    Ik herken dat , iets zo graag willen hebben dat je het gewoon koopt , ik moet zeggen dat ik er al even wat voorzichtiger mee ben en eerst nadenk waar ik het dan neerzet want ik ben nu op het punt dat er dan ook weer iets leuks uit moet .

    En ach , heb ik spullen teveel en zet ik het echt niet weer neer dan verkoop ik het na een tijdje op m'n verkoopblog.

    No , veel plezier met je kist en een fijne week verder , groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ha Rozmeen,
    Je hebt een prachtige site hoor en nee ik moet ook altijd pas thuis zien waar ik het kwijt kan!!
    Ik ben dus net zo erg hihihihih
    Ik ga je volgen hoor!!
    gezellig!!
    Ik wens je een fijne dag en bedankt voor je leuke berichtje bij mij.
    Tot snel
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. The spice can add health and life to your body and your skin naturally too.
    Reducing inflammation is yet another thing
    that capsaicin is apparently good at. Nothing smells better
    in the kitchen than a few cloves of garlic simmering in some olive oil, waiting to turn a common dish
    into an exquisite, savory meal.

    Feel free to visit my blog :: www.rebelmouse.com/naturalclearvisionreviewd

    BeantwoordenVerwijderen