Pagina's

maandag 8 november 2010

Mijn nieuwe webwinkel / my new webshop YOUR BEACH HOUSE










Eindelijk! Het is zover...het spannende nieuws waar ik al een tijdje mee loop...waar ik zo naar uitgekeken heb en waar ik zoveel liefde en passie in gestopt heb.
Het openen van mijn nieuwe webwinkel. Your Beach House!

Al zo lang heb ik met de gedachten gespeeld om iets met mijn passie voor brocante en decoreren te doen...steeds kwam het er niet van... Timing was steeds niet right.

In mei van dit jaar ben ik met deze blog begonnen. Sinds dat moment heb ik zoveel leuke en lieve medeblogsters leren kennen, vrouwen die met zoveel liefde en passie hun huis decoreren. Zoveel inspiratie en jullie lieve en warme woorden waren net dat goede duwtje om het te doen..ervoor te gaan!

Vanaf vandaag heet ik jullie van harte welkom in mijn webwinkel: Your Beach House waar ik brocante en (landelijke)woonaccessoires verkoop.

http://www.yourbeachhouse.nl/

Iedereen uit de grond van mijn hart bedankt voor de lieve, warme en bemoedigende reacties.

Liefs,
Rozmeen



I have played with the tought to do something with my passion for antiques and decorating for a while, but the timing was just not right.

In May this year, I started this blog. Since then I have met so many nice and sweet blog friends, talented women with so much love and passion for their homes and decorating. Your inspiration and your kind and warm words were just the push I needed. To follow my heart..

Today I have opened my webshop called Your Beach House where I sell brocante, antiques and home decoration. I welcome you to visit my shop.

http://www.yourbeachhouse.nl/

I want to thank you from the bottom of my heart for the sweet, warm and encouraging comments.

Love,
Rozmeen

27 opmerkingen:

  1. ik probeerde op je website van de winkel je te feliciteren maar dat lukte niet
    dus dan maar hier
    veel succes
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd!! Ik ga gauw een kijkje nemen. Heel veel succes met de verkoop.
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk joh, gefeliciteerd ... ik ga even gluren!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. YEAH!!! You did it girl!!
    Nogmaals heel veel succes!!!!

    GRoetjes
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Rozmeen,
    Wat leuk! Gefeliciteerd en heel veel succes,
    Groetjes, Maureen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er geweldig uit Rozmeen...echt superrrr...gefeliciteerd meis !! liefs Ria...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. HEEL VEEL PLEZIER MET JE WEBWINKEL EN VEEL GELUK BIJ HET ONDERNEMEN.
    JE WEBWINKEL IS ERG MOOI GEWORDEN.

    LIEVE GROET,
    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi Rozmeen~
    I wish you great success with your new shop. Thanks for always leaving such nice encouraging words. :) I'll be sure to take a peek at your new place. I have been thinking about opening an online shop.. maybe this Spring perhaps? Take care now!
    :)
    Lara

    BeantwoordenVerwijderen
  9. He Collega,

    Heel veel succes toegewenst met je webwinkel.

    Groetjes, Jantsje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat geweldig! Gefeliciteerd Rozmeen, met je nieuwe webwinkel.

    Als je dromen hebt moet je er zeker voor gaan. Ik wens je heel veel succes met je winkel.
    Ik stap eventjes binnen.

    Fijne dag,
    Lieve groetjes Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd!! Heel veel succes met je webwinkel. Die blauwe flessen zijn echt heel mooi van kleur.
    Lieve Groet Katja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd en wat ziet het er allemaal spermooi uit!!! Succes!!
    Lieve groet, Anne.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. How exciting, I'm so happy for you! On my way to go check it out!
    XO

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ohhhh.....lieve Rozmeen wat leuk. Gefeliciteerd, ik ga zo snel even een kijkje nemen. De bovenstaande foto's beloven wat.
    Veel succes.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  15. VAn harte met deze opening.....
    Om op te toasten!!!!
    Veel succes en ik ga even bij je kijken.
    Fijne avond
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd Rozmeen, heel veel succes, ik heb al even gekeken en het ziet er heel mooi uit.

    Groetjes
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Van harte met je webshop, heel erg mooi, wat een leuke spullen heb je ingekocht. Ik kom graag nog weer een keertje kijken.

    Lieve groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Rozmeen,

    Van Harte Gefeliciteerd! Wat ontzettend leuk! Ik ga meteen een kijkje nemen. Héél véél succes met winkel.

    Fijne dag & lieve groet,

    Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hello
    I just discovered your blog, how beautiful it is.
    Congratulations on your online shop which I'm sure will be successful happy I visited!
    Rosemary...

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Lovely things you are showing us.:-) Hug Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Congratulations, my dear Rozmeen - what a lovely idea.....all the treasures are sooo beautiful!!!!! Have a wonderful weekend,

    Hugs Jade

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Rozmeen
    Bedankt voor je bezoekje bij mij .Je hebt een heel mooi blog en natuurlijk ga ik jou ook graag volgen .Van harte gefeliciteerd met je webwinkel een heel veel succes .Ik ga zo eerst eens even kijken daar
    Fijn weekend ,Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  23. You show always beautiful things!
    Hope for you good good luck!
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat heb je een gezellig en prachtig blog. Via via kwam ik hier terecht en ga meteen een kijkje in je webshop nemen. Van harte gefeliciteerd met deze opening. Ik heb me aangemeld als volger zodat ik je vaak een bezoekje kan brengen. Fijne avond, groetjes, Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat gaaf Rozmeen!!! Gefeliciteerd! Ga gelijk even bij je neuzen hoor!
    Fijn weekend en natuurlijk heel veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. I was looking at your blog. You have a beautiful home and the work and passion shows in every nook and cranny! What a pleasant view as I sit here on this quiet Saturday morning....very calm and serene.

    BeantwoordenVerwijderen