Pagina's

vrijdag 17 februari 2012

Poederpastels Pastels!








Ik houd van wit ..koel wit dat staat voorop en pastels...mits zacht.. poederig.. en (iets) verweerd. Bleekroze, zacht grijs en de Deense typische blauwe kleur vind ik schitterend. De rust die zachte kleuren geven in combinatie met wit. Als de zon vind ik dat een leuk effect geven. Het moet niet te lief worden, niet te stoer afhankelijk van mijn mood een combinatie daarvan of soms net even het ene meer dan de andere.

De witte luiken die naast de bank stonden hebben plaats gemaakt voor verweerde poederpastel luiken zal ik maar zeggen. Er zit creme, wit, zacht blauw en groen in. Het licht speelt er heerlijk mee.

Ik kan nu weer zo langzamerhand reageren op jullie blogs. Bij de ene wel en andere niet.

Fijn weekend!
Liefs,
Rozmeen

I love the colour white..thats for sure! But also the combination with soft pastel colours. Very light powdery pink, grey and Danish blue are favourite. The peace soft colours give me in combination with white. When the sun comes in the room it playes with these soft tones. I try to mix two styles...not to masculine and not two feminine. Afcourse sometins it goes a bit this or the other way but It have to be in balance.

I had white shutters beside the bench which I replaced for old ones with diffrent shades in it. What do you think?

Wishing you a lovely weekend.
xoxo Rozmeen

26 opmerkingen:

  1. Mooi, een vleugje kleur, na de witte witter, weer het voorjaar! lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi Rozmeen! Al die verschillende kleuren wit en poeder maken het toch levendig. Ik moet je eerlijk zeggen dat ikzelf nooit voor een helemaal witte inrichting zou kiezen, maar altijd als ik jouw blog zie zit ik er wel heel erg van te genieten en te kijken.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. It looks fantastic!!
    Soooo very beautiful!!

    have a nice weekend
    Hugs Tina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Terwijl ik niet zo van de witte ben kan ik er dus wel van genieten. Prachtige sfeer en ook heel eigen. Mooi!
    grtz,
    Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige look....wat hou ik hiervan.
    Zo mooi wit gecombineerd met poeder of pastel wit....echt super!!!
    Mooie foto's heb je gemaakt....ik heb genoten hoor.
    Wens je een fijn weekend, Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. helemaal mijn ding,PRACHTIG!!!!
    ik ben nog op zoek naar een mooie poederachtige oud roze kleur,moeilijk om te vinden.de een is te licht de ander weer te donker,grrrr.maar vinden zal ik hem,haha.
    hele fijne avond,
    groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit ziet er weer erg mooi uit hoor, in welke look dan ook :)!

    Ik wens je een heel fijn weekend! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Genieten al die wit-tinten en hier en daar wat pastels...

    Fijn weekend. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi !!...fijn weekend lieve Rozmeen...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Tja, wat zal ik er aan toevoegen.
    Ik vind het supermooi: een beetje oud en doorleefd, teer en toch stoer.
    Fijn weekend!
    Groetjes uit Hansweert, Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. oooooooooohhhhhhhhhh jou huis is geweldig mooi, helemal top!!! Mag ik je foto's gebruiken voor de volgende Shabby Chic on Friday? natuurlijk met de link naar je blog.
    Fijn dat je weer langs kwam, ik was er mee gestopt om ook in het nederlands te schrijven want ik krijg bijna geen bezoek meer uit Nederland, maar mischien moet ik in het engels er bij gaan schrijven....Veel liefs en fijn weekend Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi hoor die pastels! Ik zie dat stoeltje bij je staan...wij hebben die ook rondom de eettafel staan. In de loop der jaren hebben we er zeker 15 her en der gevonden maar dan in de originele kleur: bruin.
    Fijn weekend en liefs van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ow, wat ziet het er gezellig én fris uit !
    Lieve groet,Stella
    enjoyablethings-ster.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. vintage pastels colors is great:)
    lovely things you have....
    hugs
    sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik heb je genomineerd voor een award, volg de link en de regels in het Award-blogje, veel plezier!

    http://mimilovesmimi.blogspot.com/2012/02/ive-won-blogger-award.html

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Rozmeen,

    Ook al hou ik erg veel van kleur, toch kan ik ontzettend genieten van jouw mooie, romantische interieur! Het ziet er allemaal even sfeervol uit!!

    Fijne nieuwe week!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Echt héél erg mooi Rozmeen !!!!!
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel mooi Rozmeen,ik kan daar zo van genieten.

    liefs Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wow dat ziet er mooi uit...prachtig..
    Groetjes Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik vindt het heel mooi ,heel steriel ook ,maar toch erg gezellig bij jou
    Gr Amy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een heerlijke sfeer bij jou thuis. Het voorjaar kan beginnen.

    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  22. I love the combination of white and blue. They work better together then apart.

    BeantwoordenVerwijderen